فایل کد

فایل کد

Filecode
فایل کد

فایل کد

Filecode

دانلود نقشه اتوکد جزییات اجرای و نصب درب ورودی شیشه ای برقی اتوماتیک


دانلود نقشه اتوکد جزییات اجرای و نصب درب ورودی شیشه ای برقی اتوماتیک
دسته بندی فنی و مهندسی
بازدید ها 61
فرمت فایل dwg
حجم فایل 199 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 1
دانلود نقشه اتوکد جزییات اجرای و نصب درب ورودی شیشه ای برقی اتوماتیک

فروشنده فایل

کد کاربری 3
کاربر

دانلود نقشه اتوکد جزییات اجرای و نصب درب ورودی شیشه ای برقی اتوماتیک

پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق از دکتر منصور ثروت

پاورپوینت مرجع شناسی و روش تحقیق از دکتر منصور ثروت

پاورپوینت روش تحقیق از دکتر منصور ثروت


مشخصات فایل
تعداد صفحات209
حجم43 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیادبیات و زبان فارسی

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت روش تحقیق از دکتر منصور ثروت جهت رشته ادبیات و زبان فارسی درقالب 209 اسلاید و با فرمت pptx به صورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

مرجع شناسی نه هنر است و نه علم، بلکه وسیله ای است در شناخت سوابق موضوع و چگونگی رسیدن به سوابق موضوع. نه روش خاصی دارد، نه قواعد طبقه بندی شده ای، اما به مرجع شناسی نیاز دارد.در هنگام مطالعه به اشکالات عام (معنی واژه، نام خاص شخص یا مکان، اصطلاح ادبی، فلسفی) یا موضوعات خاص (سبک، وزن، صنایع لفظی و بدیهی ...) روبرو می شویم، که این مشکلات با مراجعه به افراد متخصص و کتاب های مرجع حل می شود.
 

        

 

 


فهرست مطالب
مقدمه
کتاب و کتاب شناسی
شناسایی مراجع
تهیه و تنظیم رساله پژوهشی

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دوره کامل آموزش ASP.Net MVC – پروژه محور به همراه سورس کد

دوره کامل آموزش ASP.Net MVC – پروژه محور به همراه سورس کد

اگر میخواهید به فریم ورک asp.net mvc مسلط شوید کافیه از دوره آموزش برنامه نویسی و طراحی وبسایت asp.net mvc استفاده کنید.


مشخصات فایل
تعداد صفحات250
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیدوره های آموزشی

توضیحات کامل

پرفروش‌ترین دوره آموزش طراحی سایت با ASP.Net MVC در ایران

از بین محصولات آموزشی سورس ایران دو دوره (دوره آموزش طراحی وب‌سایت با ASP.Net MVC و دوره آموزش برنامه نویسی سی شارپ) پرفروش‌ترین دوره‌ها در سطح اینترنت در ایران هستند. به علت جامع بودن و کامل بودن سرفصل های دوره آموزش طراحی سایت با ASP.Net MVC، تعداد شرکت کننده های این دوره از چند هزار نفر گذشته است و عنوان پرفروش‌ترین دوره در ایران را به نام خود ثبت کرده است.

نکته جذاب در مورد این دوره آموزشی اینست که، آموزش از صفر صفر شروع می شود و تا نحوه پابلیش و کانفیگ سایت روی هاست واقعی ادامه پیدا می کند. یعنی شما با گذراندن این دوره آموزشی می توانید هر نوع سایتی را (فروشگاهی، شرکتی، شخصی، خبری و ...) از صفر صفر برنامه نویسی کنید و آن را روی یک هاست واقعی، پابلیش و کانفیگ کنید.

این دوره در ابتدا اصول و مبانی اولیه طراحی سایت با ASP.Net MVC را آموزش میدهد و در ادامه یک فروشگاه اینترنتی را پیاده سازی می کند. سخت‌ترین مدل سایت، معمولا فروشگاه‌های اینترنتی هستند که اگر توانایی برنامه نویسی این مدل سایت را داشته باشید به راحتی هر نوع سایت دیگری را می توانید پیاده سازی کنید.

توجه: سورس کد پروژه فروشگاه اینترنتی همراه فیلم ها به صورت رایگان در اختیار شما قرار میگیرد. قیمت این سورس کد پروژه، داخل سایت 150 هزار تومان است که به صورت هدیه و رایگان تقدیم شما می شود.

اکثر سایت های بزرگ ایران با چه زبان و فریم ورکی نوشته می شوند؟

اگر نگاهی به 100 سایت برتر ایران بیاندازید متوجه می شوید اکثر سایت های بزرگ ایران با ASP.Net نوشته شده اند. کافیه سایت های برتر را مورد بررسی و آنالیز قرار دهید. در زیر فقط 20 سایت معروف را معرفی کردیم که با ASP.Net نوشته شده اند.

  • ورزش سه
  • بلاگفا
  • مرجع موبایل ایران
  • بازار آی تی ایران
  • سایت تایم
  • کارگزاری مفید
  • کارگزاری آگاه
  • خبرگزاری خانه ملت
  • سامانه رشد
  • مقداد آی تی
  • سایت افق کورش با نام اُکالا
  • جام نیوز
  • شبکه مترجمین ایران
  • اکثر سایت شبکه های صدا و سیما
  • سایت ایمالز
  • سایت بایا
  • رویال مایند
  • سایت ره آورد 365
  • سامانه جامع اطلاع رسانی ناشران کدال
  • سایت بورس tsetmc

این فقط لیست کوچکی از سایت معروف است که با ASP.Net نوشته شده اند. کافیه با یک جستجو خیلی ساده به لیست های بزرگ می توانید دسترسی داشته باشید. الان اکثر خبرگزاری های مهم و بزرگ یا سایت های بورسی یا حتی سایت های وزارت خانه های مهم، اکثرا با این فریم ورک جذاب و فوق العاده برنامه نویسی و پیاده سازی شده اند.

این دوره بر اساس نیاز کاربران چندین بار آپدیت شده و تا این لحظه به 80 ساعت فیلم آموزشی رسیده است. خیلی از موسسات و آموزشگاه های حضوری، این دوره را با سرفصل های کمتر با مبالغ بین 3 تا 6 میلیون تومان برگزار می کنند. در این دوره آخرین نسخه از ASP.Net MVC تدریس شده است و از به روز بودن آن می توانید اطمینان خاطر داشته باشید.

امروزه فروش محصولات به هرطریقی فراهم شده ، یکی از این روش ها فروش الکترونیکی یا مجازی محصول می باشد. یک سایت خوب در زمینه فروش هر نوع محصولی میتواند منبع درآمد مفیدی واقع شود. اما داشتن یک سایت خوب چگونه امکان پذیر است. در این دوره آموزشی باهم آموزش طراحی یک سایت فروشگاهی برای خرید و فروش محصولات را پیاده سازی خواهیم کرد.

دوره ای کاملا حرفه ای با استفاده از بروز ترین ابزار برنامه نویسی با رعایت اصول طراحی و برنامه نویسی. در این دوره به آموزش صفر تا صد یک فروشگاه B & B با Asp.net Mvc 5.2 خواهیم پرداخت.

با استفاده از ایجکس , جی کوئری , جاوا اسکریپت , سی شارپ و MVC سایت فروشگاهی با امکانات متعدد را پیاده نموده ایم.

در این دوره پروژه محورسعی شده است تا قسمت های اصلی یک فروشگاه الکترونیکی چندجانبه به صورت حرفه ای کدنویسی و پیاده سازی شود. ابتدا با مقدمات طراحی آشنا و سپس به صورت حرفه ای آموزش ارائه میشود. روند آموزش به گونه ای است که اگر شما تا کنون پیش زمینه ای در برنامه نویسی ASP.Net و طراحی سایت هم نداشته باشید در پایان دوره جز برنامه نویسان وب خواهید بود بدون هیچ مشکلی.

چرا ASP.Net MVC را برای برنامه نویسی انتخاب کنیم؟

امروزه زبان های مختلفی در دنیای برنامه نویسی در حال رشد و پیشرفت هستند که هرکدام در بخشی از صنعت یا زندگی روزمره ما در دسترس قرار گرفته و به ناچار علاقه مندان به برنامه نویسی را به سوی این زبان ها سوق می دهد. در زمینه وب هم پیشرفت های چشمگیری رخ داده و زبان ها در حال رشد هستند. پس علاقه مندان برنامه نویسی تحت وب هم برای به روز بودن باید زبان های جدید را فرابگیرند . خانواده ASP.Net هم از بروز بودن با ارائه نسخه های جدید, این زبان را مستثنی نکرد و نسخه MVC که نسلی جدید از این خانواده می باشد را روانه بازار کرد و درحال گسترش آن است. برنامه نویسان برای یادگیری این نسخه جدید به سرعت در حال افزایش هستند چرا که این نسل جدید بازار کار بکر و مناسبی را فراهم نموده است. در بخش زیر چند مزایایی عمده از ASP.Net MVC رو آورده ایم .

  • مجزا سازی بخش های مختلف نرم افزار
  • کنترل کامل بر روی خروجی های تولید شده HTML
  • امکان توسعه نرم افزار به صورت TTD
  • مدیریت بهینه URL ها
  • امکان یکپارچه سازی مناسب با فریم ورک های جاوا اسکریپت
  • امکان استفاده از View Engine ها مختلف
  • عدم وجود View State و Post Back
  • استفاده از استانداردهای وب
  • قابلیت توسعه پذیری بالا
  • ایده آل برای سیستم های Web 2.0

چرا زبان تحت وب را یاد بگیریم؟

برنامه نویسی شاخه های مختلفی دارد که یکی از این شاخه ها زبان های تحت وب می باشد. اهمیت وب امروزه با شبکه های اینترنتی باعث شده که تماما مورد توجه بخش عظیمی از کاربران قرار بگیرد پس زمینه کاملا آماده و مهیا شده تا برنامه نویسان بازار مناسبی را پیدا و نمونه های مختلفی از وب سایت ها را طراحی و در اختیار علاقه مندادن قرار دهند. بازار کار ایران هم رو به گسترش می باشد و اکثر مشتریان و کاربران علاقه به داشتن یک وب در شاخه های صنعت و هنر شرکت و تجارت و .... را دارند و می توان گفت برنامه نویسان تحت وب در ایران می توانند با یادگیری و به روز بودن در این زمینه در آمد خوبی را حاصل کنند.

ASP.Net MVC چیست ؟

MVC خلاصه سه کلمه Model -View-Controller می باشد که در اکثر زبان های برنامه نویسی امروزه نامی از آن وجود دارد ، تکنولوژی ASP.Net MVC مدتی پیش توسط ماکروسافت ارائه شد، برنامه نویسی با این تکنولوژی در ابتدا بسیار سخت و پیچیده به نظر می رسید اما به تدریج با ظهور Wizard ها و… در نسخه MVC4 برنامه نویسی واقعاً یک تفریح و کار بسیار ساده شناخته شد . دوره آموزش ASP.Net MVC از آکادمی سورس ایران به صورت کاملاً پروژه محور و در قالب انجام پروژه فروشگاه اینترنتی شما را با برنامه نویسی به این شیوه آشنا خواهد کرد و شما ازین پس پروژه های خود را با این تکنولوژی پیاده سازی خواهید کرد .

دوره برنامه نویسی وبسایت با asp.net mvc

پشتیبانی از مجموعه آموزشی :

شاید برای شما قبل از خرید دوره این سوال مطرح شود که در صورت خرید این دوره آموزشی اگر سوال یا مشکلی پیش بیاد باید از چه کسی بپرسم؟
جواب : کسانی که در این دوره آموزشی (پکیج آموزشی) شرکت میکنند بعد از شرکت در دوره ، اطلاعات تماس با استاد در اختیارشون قرار خواهد گرفت تا به راحتی سوالات و مشکلات خود را با مدرس به صورت مستقیم در میان بگذارند .

روند آموزش :

شاید تا این لحظه فیلم های طراحی وب زیادی را دیده باشید و هنوز شما قادر به طراح وبسایت نباشید اما در این دوره آموزش (پکیج آموزشی) از صفر طراحی تا لحظه آپلود سایت و کانفیگ روی سرور به صورت ریز به ریز توضیح داده شده ، که در قالب 75 ساعت فیلم آموزش فارسی ارائه شده است . شما میتونید در قسمت پایین دمو (پیشنمایش) سایت طراحی شده را ببینید. 

دمو دوره برنامه نویسی وبسایت با asp.net mvc

[dw-note color="green"]برای اطمینان از کیفیت دوره، 20 جلسه از این دوره را به صورت رایگان برای شما در بخش زیر قرار دادیم که با خیال راحت بتوانید دانلود و از کیفیت عالی این دوره اطمینان پیدا کنید.[/dw-note]


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

دوره کامل آموزش ASP.Net Core – پروژه محور به همراه سورس کد

دوره کامل آموزش ASP.Net Core – پروژه محور به همراه سورس کد

در این دوره به شما یاد میدهیم چطوری با asp.net core یک سایت حرفه ای را کدنویسی کنید.


مشخصات فایل
تعداد صفحات450
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیzip
دسته بندیدوره های آموزشی

توضیحات کامل

33 ساعت برای طراح وب شدن و ورود به بازار کار 

پس از پیاده سازی دوره آموزش طراحی فروشگاه با Asp.net Mvc 5 و فراگیری این فریم‌ورک و معماری جذاب برنامه نویسی این بار برای به سراغ ASP.net MVC Core که نسلی نو از این برنامه نویسی تحت وب می باشد آمدیم. در این دوره به معرفی فریم‌ورک و تکنولوژی Asp.net Mvc Core خواهیم پرداخت با تغییرات ویژوال نسخه 15 به بعد و نسخه Core آشنا خواهیم شد و نحوه کدنویسی Mvc Core را با استفاده از بستر دستورات EF7 و Entity و Identity فراخواهیم گرفت.

آموزش ASP.Net Core1

آموزش به سه بخش تقسیم شده که شامل :

  • بخش اول: معرفی تغییرات و امکانات جدید CoreMvc خواهد بود
  • بخش دوم: معرفی EF7  و DataContext و Linq  می باشد
  • بخش سوم: برنامه نویسی یک پرتال خبری ساده برپایه بخش های مهم مانند اسلایدر و دسته بندی و نمایش خبر و نظردهی به خبر و مدیریت بخش ها و ثبت نام و ورود با دستورات Identity می باشد.

دوره به گونه ای پیاده شده که چندین بخش مهم یک پرتال خبری را با مفاهیم Mvc Core برنامه نویسی می شود و دستورات مختلفی که وجود دارند را پیاده می کنیم.

 

پیشنهاد میکنیم قبل از شروع این دوره آموزشی، ابتدا اقدام به یادگیری ASP.net MVC است که در همین سایت به صورت کامل ارائه شد و میتوانید آن را فراهم و بیاموزید و درکنار آن مفاهیم جالب Core را با این دوره یادگرفته و به پیاده سازی وب سایت هایی با زبان ASP.net MVC Core بپردازید.

دوره آموزش طراحی سایت با ASP.Net MVC (80 ساعت)

آموزش طراحی سایت با ASP.Net Core1

Asp.Net Core  چیست؟

ASP.NET Core، که پیشتر با نام ASP.NET 5 معرفی شده بود، بازنویسی کامل ASP.NET است که با ایده‌ی کاملا ماژولار بودن، تهیه شده‌است و از طریق آن، قابلیت به روز رسانی منظم و توزیع آسان از طریق نیوگت، میسر خواهد شد. به علاوه در آن، بسیاری از الگوهای برنامه نویسی شی‌گرا مانند تزریق وابستگی‌ها، به صورت توکار و از ابتدا پشتیبانی می‌شوند.

ASP.NET Core 1.0 مدل برنامه نویسی ASP.NET MVC و Web API را به صورت یکپارچه ارائه می‌دهد و دیگر خبری از ارائه‌ی مجزای این‌ها نخواهد بود و دقیقا بر مبنای مفاهیم برنامه نویسی این دو بنا شده‌است.

چرا Asp.Net Core  یاد بگیریم ؟

هرچند مایکروسافت عادت به اعلام رسمی پایان پشتیبانی از بسیاری از محصولات خود را ندارد اما تمام فناوری‌های «قدیمی» خودش را بر روی CodePlex نگهداری می‌کند و تمام فناوری‌های «جدید» را به GitHub منتقل کرده‌است. بنابراین اگر در مورد فناوری خاصی به Codeplex رسیدید، یعنی «دیگر ادامه‌ی رسمی نخواهد یافت» و حداکثر در حد رفع یک سری باگ‌ها و مشکلات گزارش شده باقی می‌مانند.

هم اکنون نگارش دوم ASP.NET Identity را بر روی Codeplex می‌توانید مشاهده کنید. نگارش سوم آن به GitHub منتقل شد‌ه‌است که این نگارش صرفا با ASP.NET Core سازگار است. در مورد ASP.NET MVC و Web API نیز چنین حالتی رخ داده‌است. نگارش‌های 5 و 2 آن‌ها بر روی Codeplex موجود هستند و نگارش ششم که به ASP.NET Core تغییر نام یافت و ترکیبی است از MVC و Web API، در GitHub توسعه می‌یابد.

WCF به علت پیچیدگی بیش از حد و مدرن نبودن طراحی آن، رقابت را به ASP.NET Web API 2.x واگذار کرد و مدل برنامه نویسی ASP.NET Web API 2.x نیز هم اکنون جزئی از ASP.NET Core است. بنابراین اگر قصد ایجاد پروژه‌ی جدیدی را بر این مبنا دارید، بهتر است با APS.NET Core کار را شروع کنید.

طراحی سایت با ASP.Net Core1

با یادگیری ASP.NET Core چه چیزی بدست خواهید آورد؟

  • یکپارچگی در ساخت واسط کاربری وب (Web UI) و API های وب (Web API)
  • ادغام فریم ورک های سمت کلاینت مدرن با جریان های کاری توسعه (Development Workflows)
  • تزریق وابستگی داخلی
  • پایپلاین (Pipeline) HttpRequest سبک و پیمانه ای جدید
  • قابلیت میزبانی روی IIS یا به صورت خود میزبان در پردازش مختص شما
  • ساخته شده بر مبنای .net core که از نسخه سازی صحیح side by side پشتیبانی میکند.
  • کلاً به عنوان بسته های Nuget ارائه میشود.
  • ابراز و تجهیز جدید که ساخت و توسعه وب مدرن را ساده میکند.
  • ساخت و اجرای برنامه های کاربردی Asp.net‌ با قابلیت کار بر روی چند پلتفرم ویندوز ، مک و لینوکس
  • متن باز و جامع

طراحی وبسایت با ASP.Net Core1

[dw-note color="green"]برای اطمینان از کیفیت دوره، 6 جلسه از این دوره را به صورت رایگان برای شما در بخش زیر قرار دادیم که با خیال راحت بتوانید دانلود و از کیفیت عالی این دوره اطمینان پیدا کنید.[/dw-note]


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بررسی اثرات کدینگ کانال در کاهش احتمال خطای بیت و کاهش نسبت ماکزیمم به متوسط توان در سیگنال ‏‎OFDM‎‏

بررسی اثرات کدینگ کانال در کاهش احتمال خطای بیت و کاهش نسبت ماکزیمم به متوسط توان در سیگنال ‏‎OFDM‎‏

هدف از این پایان نامه بررسی اثرات کدینگ کانال در کاهش احتمال خطای بیت و کاهش نسبت ماکزیمم به متوسط توان در سیگنال ‏‎OFDM‎‏ می باشد که در 6 فصل به آن پرداخته می شود


مشخصات فایل
تعداد صفحات110
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق-الکترونیک

بررسی اثرات کدینگ کانال در کاهش احتمال خطای بیت و کاهش نسبت ماکزیمم به متوسط توان در سیگنال ‏‎OFDM‎‏

 
چکیده:
انتشار چند مسیره از مهمترین عوامل محدود کننده ارسال اطلاعات با نرخ بیت بالا می باشد. ارسال نرخ بیت بالا در فرکانسهای محدوده گیگا هرتز مقدور می باشد که بزرگترین مشکل در این باند فرکانسی انتشار چند مسیره است. تکنیک ‏‎OFDM‎‏ با تقسیم سمبلهاهای ارسالی بین چندین زیر حامل و ارسال همزمان آنها در مقابله با اثرات نامطلوب چند مسیره بسیار مقاوم و کارا می باشد. با رشد روز افزون سیستمهای پر ظرفیت کاربردهای این تکنیک روز به روز افزایش می یابد.
 
کدینگ کانال نقش بسیار مهمی در بهبود بازدهی ‏‎OFDM‎‏ ایفا می کند. به علت ساختار خاص ‏‎OFDM‎‏ بکارگیری کدینگ کانال در آن نسبت به سیستمهای تک حاملی ویژگیهای خاصی دارد که باعث افزایش بازدهی سیستم می شود. از این رو به این سیستم ‏‎OFDM‎‏ کد شده یا ‏‎COFDM‎‏ نیز اطلاق می شود. کدینگ کانال با استفاده از صحت اطلاعات مربوط به زیر حاملهای قوی اطلاعات مربوط به زیر حاملهای ضعیف را در صورتی که با خطا دریافت شده باشند تصحیح می کند. به این ترتیب فیدینگ فرکانس گزین را که به عنوان یک مشکل برای سیستم مطرح است تبدیل به یک مزیت می کند و باعث می شود سیستم بتواند از درایو رسیتی فرکانسی کانال استفاده کند. 
 
همچنین بکارگیری ویژگیهایی مانند استفاده از اطلاعات حالت کانال در کدبرداری نرم می تواند احتمال خطای سیستم را بهبود بخشد. منظور از اطلاعات حالت کانال نسبت سیگنال به نویز و یا مجذور پاسخ فرکانس کانال در حاملهای مختلف می باشد که بوسیله سمبلهای آموزش قابل حصول می باشد. در این پایان نامه ضمن مطالعه و شبیه سازی تکنیک ‏‎OFDM‎‏ به بررسی اثرات کدینگ کانال در کاهش احتمال خطای بیت و کاهش نسبت ماکزیمم به متوسط توان در سیگنال ‏‎OFDM‎‏ پرداخته می شود و تکنیکهایی مانند کدبرداری نرم و بکارگیری اطلاعات کانال در کدبرداری مورد بررسی قرار خواهد گرفت. همچنین بازدهی کدهای کانولشن و توربوکد با یکدیگر مقایسه خواهد شد. 
 
 
 
کلمات کلیدی:

کدبرداری نرم

کدینگ کانال

سیستم OFDM

انتشار چند مسیره

بکارگیری اطلاعات کانال در کدبرداری

 
 
مقدمه
در سالهای اخیر با رشد روز افزون ارتباطات چند رسانه ای شامل صوت، تصویر و دیتا در شبکه‍های کامپیوتری مانند اینترنت و افزایش تقاضا برای استفاده از سرویسهای موبایل، سعی می شود سیستمهایی طراحی شود که برای ارسال نرخ بیت بالا بر روی کانالهای همراه با فیدینگ، بازدهی مناسبی داشته باشند. یک گزینه بسیار مناسب برای شبکه های بی سیم پرظرفیت، مدولاسیون چند حاملی2 و بویژه تکنیک تقسیم فرکانسی متعامد3 OFDM می باشد. OFDM حالت خاصی از سیستمهای چند حاملی است که در آن اطلاعات با نرخ بیت بالا به چند دستة موازی با نرخ بیتهای پایین‍تر تفکیک می شوند و هرکدام به وسیله زیر حاملهای مختلف مدولـه می شوند. انگیزة اصلی استفاده از OFDM، مقاومت این سیستم در کانالهای چند مسیره می باشد[2و1].
 
 به علت کاهش نرخ بیت مربوط به هر زیرحامل نسبت به نرخ بیت اصلی، دورة زمانی سمبل افزایش می یابد، در حالی که دورة زمانی سیگنال تداخل ثابت است. بنابراین تداخل بین سمبلی4 یاISI کاهش یافته و در نتیجه کارایی سیستم در کانالهای چند مسیره بهبود5 می یابد. ارسال موازی اطلاعات و تقسیم فرکانس یا FDM که ایدة اولیة‌ آن به دهة1950برمی گردد، بطور مشخص در دهة1960مطرح شده و مورد توجه قرار گرفت[3]. بر خلاف دیگر سیستمهای چند حاملی، در تکنیک OFDM حاملها برهم عمود می باشند. تعامد حاملها باعث می شود حاملهای مختلف علیرغم اینکه در حوزه فرکانس همپوشانی دارند ، درگیرنده از یکدیگر قابل تفکیک باشند[2].
 
 مزیت این روش بازدهی طیفی بیشتر بوده و به همین دلیل مورد توجه قرار گرفته است. در سال1971 وینستون1 و ابرت2 ایدة استفاده از تبدیل فوریه گسسته3 رابرای  پیاده سازیOFDM  مطرح کردند که تحولی اساسی در کاهش پیچیدگی سیستم ایجاد کرد[4]. قدم مهم دیگر توسط پلد4 و رویز5 در سال1980 برداشته شد که استفاده از پسوند تکرار یا گسترش تکرار را جهت حل مشکل تعامد حاملها ارائه دادند[5]. تحقیقات زیادی به منظور اصلاح و افزایش کاراییOFDM در مباحث مختلف آن صورت گرفته است. از جملة این مباحث نقش کدینگ کانال درOFDM می باشد. 
 
 
 
فهرست مطالب
فصل اول:مقدمه

فصل دوم:اصول اساسی OFDM

فصل سوم:پیاده سازی OFDM

فصل چهارم:کدینگ کانال در OFDM

فصل پنجم:شبیه سازی اثر کدینگ کانال بر بازدهی سیستم OFDM

فصل ششم:نتیجه گیری و پیشنهاد
منابع
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود